[Csaladtortenet 2] világháborús emlékművek - Székelyföld

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2011. Aug. 1., H, 09:25:59 CEST

Kedves Listatagok!

A múlt héten Székelyföldön jártam, és fotóztam egy keveset. Mivel többen
közületek érdeklődnek a világháborús emlékművek iránt, elküldöm az agyagfalvi
emlékművek képét és az elhunytak listáját (sajnos az I.vh-s emlékmű alja nem
látszik tökéletesen, ezért kiírom ide a neveket). Maguk az emlékművek a
református templom udvarán vannak elhelyezve.

1914-1918
A világháboruban elhalt fiaink emléke
Csomor Áron
Csomor Dániel
Csomor Dénes Á.
Csomor Mihály
Elekes Sándor
Farkas Mózes
Farkas Tamás
Hegyi D. Ferenc
Hegyi D. Zsigmond
Istók Márton
Kertész Albert
Kövecsi Ákos
Kövecsi Béla
Kövecsi Dénes I.
Kövecsi Dénes J.
Kövecsi Domokos Á.
Kövecsi Domokos L.
Kövecsi Gáspár
Kövecsi János
Kövecsi Pál
Lőrincz István
Palló Gyula
Pető Dénes
Pető János
Sala János alsó
Sala János felső
Sala Mózes
Sala Péter
Szécsi Albert
Szécsi Dénes
Szécsi István
Szécsi Mózes
Telegdi Sándor
Varga János
Zongor János
-------------------------------

1941-1946
"Nyugosznak ők a hős fiak duló csaták után."
Bardoci Balázs
Bardoci Dániel
Csomor István I.
Farkas Béla G.