[Csaladtortenet 2] Kérés-Nyitra

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2011. Aug. 1., H, 21:03:54 CEST

Kedves György!

Javaslom vedd fel a kapcsolatot a nyitrai levéltárral. Én két nyelven szoktam írni a leveleket (németül  és magyarul).
Csak pozítiv tapasztalatom van, egy héten belül mindig válaszoltak, ha tudtak magyarul, akkor természetesen magyarul. Anyakönyvi kivonatot és más régi dokumentumok másoltát is kérés nélkül azonnal elküldték mailben.
Tehát csak jókat tudok mesélni a szlovák levéltárosokról.

Sok szerencsét!
Üdv.
Kolpaszky Zsuzsi

Ime a címek:
http://www.minv.sk/?archivy

©tátny archív v Nitre

951 12 Ivanka pri Nitre, Novozámocká 273
 037/656 42 63
 037/656 42 68
 Poąli správu
Riaditeµka

Mgr. ©arlota Drahoąová
 037/656 42 64

e-mail: archiv at sanr.vs.sk

949 05 Nitra-Horné Krąkany, Pod Katruąou 1
 037/ 651 66 20
 037/ 433 41 10
 Poąli správu
Riaditeµ