[Csaladtortenet 2] Fw: Kérés-Nyitra

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2011. Aug. 1., H, 23:31:49 CEST

Azt írtam, legendának TŰNIK.
A családot nem ismerik az általános szakmunkák, nem ismeri Szluha kétkötetes
Nyitra megyei feldogozása. Úgy néz ki, a megyei nemességi iratokban sem
szerepelnek. Ez így külön-külön még elmegy, de együtt - első nekifutásra -
arra engednek következtetni, hogy a családi emlékezet szépített meg valamit.

B. I.