AW: [MACSE: 1193] Hunyadytól / gyászjelentés téma + Kossuth rádió müsora

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Aug. 4., Cs, 14:22:42 CEST

Kedves Laci!
Már elég sokszor megírtam, hogy nekem csak arra az információra van
szükségem, hogy hol vannnak a gyászjelentésgek.
Egy egyszerű kontrol-fájllal be tudom illeszteni az OSzK gyüjteménye mellé.
Adott esetben pár határnévre lenne szükség még, de ezt csak akkor tudjuk
megitélni, ha meg van az vezér-fájl.
Persze, ha a MACSE vezetősége eleve elzárkózik ettől a megoldástól, akkor
még sok felesleges munka vár rátok.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége:
www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -