[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Császár Ildikó ildikocsaszar at t-online.hu
2011. Aug. 5., P, 14:02:31 CEST

Kedves Dia és NJ!
Bizony nem volt ritka, hogy az özvegy a családon belül választott új társat.
Az én egyik nagyapám három gyermekével /köztük édesapámmal/ lett
özvegyember, nagymamám a születendő negyedik gyermek érkezésekor halt meg.
Nagyapám igen hamar feleségül vette a nagymamám alig nagykorú húgát. Ő lett
az édes-mostoha nagymama.
Üdv.
Cs.Ildiko