[Csaladtortenet 2] WG: [Ungarn-Slowakei-L] FN: HAUPT, Carl - gestorben 1897 in Sarbogard

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2011. Aug. 6., Szo, 12:59:25 CEST

Kedves Csaba,

bővebben is tudsz a hölgy kutatásairól, vagy csak ami a levélben
szerepel? Mennyire van tisztában az internetes lehetőségekkel?

Sárbogárdon találtam neki valamit, Radits-Olle találat is van. Van egy
Haupt Erik nevű úriember ( Google-s találat ), aki talán távoli rokona
lehet.

Reagálásodtól függően válaszolok neki.

Üdv

Tamás, mellesleg Győrből