[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Diana Tengelyné Mocsári tengelynedia at gmail.com
2011. Aug. 9., K, 14:17:39 CEST

Kedves Kutatótársaim!

Találtam egy olyan nevű ősömet, akinek *Olle/Ollé* a vezetékneve.
Ez a név milyen eredetű? vagy kérdezzem meg az Index: nevek eredete
fórumban?
Mondjuk eddig még itt minden kérdésemre olyan kimerítő s alapos válaszokat
kaptam, hogy eddig semmi szükség nem volt máshova fordulnom.

Azonkívül azt szeretném kérdezni, hogy a MACSE levelezőlistának azok
lehetnek tagjai, akik már egyben tagok is, vagy független  a kettő
egymástól?

( és így zárójelben....a mormonoknak egy életre lekötelezettje lettem
:D:D:D.........minden szabadidőm a familysearch előtt töltöm........:)  )

Szép napot Mindenkinek! Dia