[Csaladtortenet 2] büntetés

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2011. Aug. 11., Cs, 14:30:16 CEST

 Kedves Kutatótársak!
Érdekes felfedezést tettem egyik engem érintő falu 1900-as évek eleji polgári anyakönyveiben.
K.János halotti bejegyzésében szerepel, hogy B. Ferenc agyonütötte.
Pár évvel később látom B. Ferenc halotti bejegyzését, tüdővész következtében meghalt.
100 éve gyilkosságért nem akasztották fel az embert? Hogyan úszhatta meg?

Egy kérdés: mi (volt) a különbség a tüdővész és a tüdőgümőkór között?
Ugyanis felváltva látom ezeket.

Végezetül egy érdekes foglalkozást találtam : koldus bíró
Ő lehetett a falu többi koldusának a "főnöke"?

Üdvözlettel: Imi