[Csaladtortenet 2] Bemutatkozások

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 06:27:35 CEST

Kedves Előd és Listatagok!

A "csillagos kiemelést" a levelezési rendszer automatikusan generálja.
Ez egy kiemelés, eredetileg idéző jelek között, hogy úgymond, felhívja a
figyelmet.
Valószínüleg az Opera rendszert használóknál fordul elő.

Ha valaki találkozik a "Szamák" névvel, kérem jelezze, de csak a település
nevét, a többi az én dolgom.

Jelenleg  Fegyvernek és Nagykörű településeket kutatom.A látókörbe került
vagy a családomhoz köthető nevek: ( a teljesség igénye nélkül )

Fegyvernek: Zakar,Guth,Palya, Szekeres, Vona, Sári, Marsi, Lding, Ladányi,
Szabados, MészárosCsortos, Dobler

Nagykörű: Nádas, Pádár,Izsold, Gregor, SzilvásMarsi, Sári,
Kónya,Csajbók,Oravecz, Gattai, Réz,Lading, Bakondi, Pomázi, Matyasovszki

Üdv.

--
*Szamák György*