[Csaladtortenet 2] büntetés

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2011. Aug. 13., Szo, 01:30:28 CEST

Kedves Imi,
Szerintem egyszerűbb a dolog - csak annyit tudunk, hogy agyoncsapta. De
ez nem feltétlenül gyilkosság. Lehetett pl. gondatlanságból elkövetett
emberölés, vagy akár önvédelem is, amikor is megölsz valakit, de nem
vagy gyilkos. Nem vagyok jogász, de azért ezeknek nagyon különböző
(lehetett akkor is) a megítélésük.
ÜdWV