[Csaladtortenet 2] köszönet

Kóbori Kovács Sándor kobi68 at invitel.hu
2011. Aug. 16., K, 00:18:25 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Kóbori Kovács Sándor vagyok, Hódmezővásárhelyen élek feleségemmel és
kisfiammal. 43 éves vagyok, 7 éve kutatom a saját és a feleségem
családfáját. A levelezőlistát szinte mindig elolvasom, tanulni, okulni lehet
belőle.

Ezúton szeretném megköszönni a hasznos információkat, melyeket itt kaptam.
Külön köszönet Dr. Elek Andrásnak és Kovácsné Erzsikének Hódmezőre, akik
nagyon sokat segítettek, ugyanúgy, mint a hódmezővásárhelyi és a szentesi
levéltár dolgozói. Mindkét helyen nagyon baráti légkör fogad minden kutatót.

Tisztelettel: Kóbori Kovács Sándor