[Csaladtortenet 2] WG: Sírkövek

Agnes Schirwath schirwathalbert at gmx.de
2011. Aug. 20., Szo, 11:50:09 CEST

Halló!

Nézzetek be a Genatriumba:

Web: http://www.genatrium.com

Üdv Mindenkinek: Albert

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu
[mailto:csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu] Im Auftrag von Tremmel
Imre
Gesendet: Freitag, 19. August 2011 09:16
An: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Betreff: [Csaladtortenet 2] Sírkövek

   Kedves István, Kedves Lista! Nagyon jó ötletnek tartom a sírkövek
adatainak lejegyzését, lefényképezését. Valóban jó lenne egy közös
adatbázisba gyűjteni ezeket. Én a saját falum temetőjét teljesen
feldolgoztam, minden sírról lejegyeztem az adatokat. Jó lenne lefényképezni
egyenként, de jelenleg erre nincs időm.  A legrégebbi sírkő 1858-as, de a
szomszéd faluban van egy 1770-es! Nálunk nincs sírmegváltás, úgyhogy 80-100
éves sírkövek is bőven vannak még. Üdvözlettel: Imi