AW: [MACSE: 1272] Re: [Csaladtortenet 2] Felháborodás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Aug. 20., Szo, 18:20:12 CEST

Kedves Ákos!
Abban igazad van, hogy semmilyen származást őst nem kell szégyelni. Sőt én
egy léléssel tovább megyek: nem SZABAD szégyelni

A baj ott van, hogyha egyesek azt mondják, hogy ők nem magyarok, hanem
szlovákok voltak, és ezt kisajátítóan.Ha azt mondanák hogy "is" akkor még
meg tudnék bocsátani nekik. De egy Ficóékhoz jözelálló ember a felvidéki
rokonoma arra próbálja rábírni, hogy írjon egy könyvet, melyben azt állítja,
hogy a családom mindig is szlovák volt.
Ugyanaz nem volt hajlandó egy családot felvenni a könyvébe, mert a nem volt
hajlandó az ősi magyar nevét a könyv számára szlovákosítani.
Ezek ellen van kifogásom.
Ezek mindenütt csak bajt akarnak keverni, hogy a zavarosban halásszanak. A
buta emberekkel nem lehet mit kezdeni, nekik mindent be lehet mesélni, még a
gyerekmesében megjelenő iszpafáni Kodexet a 28 ezer éves hun szavaival is
ténynek veszik.
A baj nem egyes nemzetekkel van, hanem azoknak egyes "megmondóival" akik
nagy hangon a saját kitalált meséit akarják valós történelemkénet a
többséggel elfogadtatni. A Szép Ilonka féle dolgokkal még nincs baj, de ha a
feketét fehérnek, a kéket pirosnak kiáltják ki, akkor már baj van.

Üdv.
István.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége:
www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -