[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

vvecse oprisg at gmail.com
2011. Aug. 20., Szo, 23:32:23 CEST

Kedves Béla, Gáspár!

Sajnálom, hogy félreérthetően fogalmaztam. Én a mai, Kristófnak írt
válaszodra céloztam, amivel eligazítottad őt az archívumhoz. Biztosan
megírták korábban is az elérhetőséget, de elkerülte a figyelmemet. Eszemben
sem volt Péchy Gáspár érdemeit másnak tulajdonítani.
Így azonban már neki személyesen köszönet a Listáért! :)