[Csaladtortenet 2] milyen anyakönyv ez?

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Aug. 22., H, 21:10:45 CEST

Kicsit figyelmesebben megtekintve, az anyakönyv típusán kívül az alábbiakat látom:
Írásmód alapján a 800-as évek első felére tenném, mikor is Csobádon Szarka György és Lynkay (felt.
Linkay) Mária csobádi lakosok egybekeltek. Tanúk: Pető András, Kovács András és Réti Anna.
Tekintve, hogy a lapon Fancsal, Csobád szerepel, s mindkettőnek volt saját anyakönyve ( a mormon
nyilvántartás szerint ), így talán katolikus, bár nem tudom hogy a katolikusoknál létezett e 3
házassági tanú ??
Mostmár tényleg érdekelne, mire is voltál kíváncsi :)
Üdv,
Gazsi