[Csaladtortenet 2] FW: Brassó

Eisler József eisler.jozsef at gmail.com
2011. Aug. 24., Sze, 20:32:47 CEST

Kedves Lista!

Én egy Seicher családot keresek, ebben kérnék segítséget.

Az apa Seicher János 1895 december 20-án született Budapesten. Sajnos ettől
pontosabbat nem tudok, már ami a helyet illeti, nem is találom sajnos.

1919 június 17én feleségül vette Halász Máriát, majd 1920 április 20-án
megszületet az első gyermekük Brassóban Seicher Irma néven.

Sajnos sem a születési idő 1895 sem egyéb úton nem tudok előrébb jutni.
Tudna-e valaki abban segíteni, hogy megnézi Brassóban, hogy ebben az időben
házasodott-e ott Seicher János és Halász Mária, vagy a Seicher Irma
születési időpontjánál van-e valami olyan feljegyzés, amely segítséget
nyújtana a további kutatásban.

üdvözlettel:

Eisler József