[Csaladtortenet 2] Szákszend. Bokod, Dad

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Aug. 26., P, 17:29:26 CEST

 Kedve Kurucsai Pál! A bokodi  és a szomszédos Dad anyakönyveiben találkoztam a Horváth vezetéknévvel, a szintén nem messze lévő Környén pedig a Rácz vezetéknévvel.Szlávos hangzású neveket is találtam, többek között Hodolits,Hajek, Pokorni. Sajnos nem tudom megitélni, hogy mely nevek utalhatnak szerb, vagy horvát eredetre.Ha konkrét neveket említene, talán többet tudnék segíteni Üdv.A Éva .