[Csaladtortenet 2] familysearch - új magyar megye: Szöke

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2011. Aug. 27., Szo, 15:14:18 CEST

A magyar nyelv és helyismeret hiánya a mormonok legnagyobb baja.
Javasoltam már, hogy keressünk olyan magyar de mormon vallású
családkutatót, aki közvetíteni tudna köztünk, és a UNSZJKE családkutatói
közt, a hibák kijavítására.

Az ominózus helység Szőkedencs, Somogy megyében, de hogy egy hiba is jó
legyen valamire, állítólag a szőkedencsi temetőben áll az ország
legnagyobb hársfája, aminek kerülete 11 méter, és kora 700 év.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Sz%C5%91kedencs_700_%C3%A9ves_h%C3%A1rsfa.gif

Üdv
BL