[Csaladtortenet 2] - új magyar megye: Szöke

Nagy Beatrix kisbea at vipmail.hu
2011. Aug. 27., Szo, 17:29:14 CEST

Kedves István!Részben egyetértek, de:- egyrészt az ő dolguk, hogy mit kire osztanak ki, miután ők üzemeltetik az oldalt. Mi csak tanácsolhatunk, de nem követelhetünk.
- másrészt sajnos tapasztalataim szerint sok itthoni vagy külhoni magyar sem ismeri a megyéket (nemhogy a történelmi vármegyéket), ennek alapján pedig én azt mondom, hogy nyugodt szívvel legfeljebb egy magyar kartográfusra bíznék rá ilyen feladatot, de gondolom erről a szakterületről nem sokan tolonganak.Úgyhogy szerintem nyugodjunk bele abba, hogy vannak hibák a helységek megye szerinti elosztásában (meg a megyékben is), és inkább azzal foglalkozzunk, hogy jelenlegi formájában az oldal szinte böngészhetetlen, hiszen minden lapozáskor az egész ablakot tölti be újra és nem csak a képrotálót, ennélfogva lassú és elveszik a nagyítási beállítás is. Ezt mindenképpen jelezni kellene - finoman-.Üdv,
Beatrix-- Eredeti üzenet --
Feladó: _R-Istvan-Mögling\(eu\) <R.Istvan.moegling at rakovszky.eu>Címzett: Nagy Beatrix <kisbea at vipmail.hu>, csaladtortenet at levlista.theka.huElküldve: 2011. augusztus 27. 16:31Tárgy : AW: [Csaladtortenet 2]- új magyar megye: Szöke

Kedves Bea!
 Nem erőszakoskodáról beszélek.
 Viszont, ha az újságban olyan cikkek jelennek meg, hogy bár van MO-ember (hogy a kint élő magyarokról ne is beszéljek) aki a dolgokat feldolgozná, vagy legalább is leellenőrizné, tanácsot adna, de a mormonok csökönyösen magyarhoz nem konyítókna adják a feldolgozást és együttműködésről hallani sem akarnak és emmiatt találnak ki új megyéket, írják el a neveket, bizony nem haragítanánk magunkra őket. Legfeljebb Salt Lake City-ben (vagy Bécsben/Frankfurtban?) gurulna pár fej.
 Ezért a "szolgalelküségért" (hogy Heller Ágnes szavával éljek) lenéznek minket. Ez mint olvastam abban is megmutatkozik, hogy MO-ra a multik másodrangú minőségű árut hoznak, de érte többet kérnek, mint az elsőrangúért Németországban.

 Üdv.
 István

 - * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

 - * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -