AW: [Csaladtortenet 2] a törölsz ne ess kétségbe!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Aug. 28., V, 12:09:47 CEST

Kedves Listatársak!
Sajnos amit Ádám javasol nem működik mindig és mindenkinél.
Az operációs rendszertől és annak a beállításaitól függ.
Aki Outlookot használ, az beállíthatja úgy, hogy bizonyos időnként elmenti az egéy adatbankot.
De sok különböző biztonsági-mentő program van, amit be lehehet automatikus mentésre állítani.
Én a SecondCopy-8 nevű programmot használom.
A honlap fájljait nagyon gyakran mentem több példányban. Nem csak az elvesztés, hanem egy-egy elrontás miatt is.
De az Outlook használók több különböző fájlba is áttehetik a leveleket.
Nálam 27 aktív .pst fájl van. a legtöbbjük archiválás (Pl. radix emailek 2009-ből, 2010-ból, stb) vagy különböző témák illetve hírlevelek.
Ezzel az aktív .pst nagyságát csökkenteni tudom és kevesebb a vesztési veszély.
Persze ezeket is gyakran mentem mind egy tüköt belső mind egy külső merev lemenzre.
A mentések csak a megváltozott fájlokat másolják, a régít pedig archiválják. (Van amit 9 generáció erejéig tartok meg, van amit csak eggyig)
Tehát minden a hesznált levelező-klienstől és a telepített mentő-programtól függ.
Az Outlook sajnos pénzbe kerül, míg az ingyenes Thunderbirddel (tudtommal) nem tudok egyszerre több email-tároló fájlt kezelni.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -