[Csaladtortenet 2] családfa-kép kérés

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2011. Aug. 28., V, 13:38:38 CEST

Kedves Listatársak! Elkészítettem az egyik programban a családfánkat,de csak 250 főt engedélyeznek.Onnantól fizetni kellene.Ez kissé bonyolult és nekem drága is. Ha volna valakinek családfa programja,amely legalább 400 nevet befogad és felhasználható,kérem,küldje el részemre. Üdvözlettel:L.Éva

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.