[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / I. világháborús sebesültlistával kapcsolatosan!!!

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2011. Aug. 28., V, 21:31:07 CEST

Kedves Vera,

A Cseh Nemzeti Könyvtár feltette az u. n. Verlustlisten-t (I. vh. veszteséglistát).
Ebben kell kutatnod. Benke Zoli ebben jobban elmerült, ugyhogy fordulj hozzá, ha
nem elég az információ amit irok:

http://kramerius.nkp.cz/kramerius/PShowPageDoc.do?id=9865425&picp=&it=&s=djvu

tehát ha rámész a lapra biztonság kedvéért igy is elküldöm az URI-t
http://kramerius.nkp.cz/kramerius/handle/ABA001/29102009

egyrész a füzetecskék végén abc-ben vannak az elhunytak nevei, de rá is kereshetsz,
ha beütöd a keresett nevet a search-be, kiadja az oldalszámot, ahol szerepel a név, de ugy tudom fizetös a lap
csak pénzért töltheted le.
Ha elkevezednél a lapon
elölről : periodical -  beütöd a keresöbe a verlustlisten szót -  és kiadja a füzetecskéket, ahol lapozgathatsz
sok sikert!
üdv.
Hunyady Laci