[Csaladtortenet 2] családfa-kép kérés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Aug. 29., H, 08:42:19 CEST

Kedves Listalakók, köszönöm mindenkinek, aki küldött mintát.

mint előttem többen is megírták, a rendszeridővisszaállítás csak
rendszerfájlok esetében működhet, egyéb esetekben nem igazán segít...

Üdv:
Krisztián

--
keresett nevek: Sko(u)mal; Hausner (Enzersdorf/Thale - Ausztria);
Weindlmayer (Ausztria, Budapest); Swoboda (*Bécs*, Budapest); Pintér

esetleges közös ősök miatt: Szamosfalvi (eredetileg Sko[u]mal) oo Edelényi