[Csaladtortenet 2] BUDAPESTI POLGÁRI ANYAKÖNYVEK - HÁZASSÁGOK: újabb frissítés

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2011. Aug. 29., H, 15:03:52 CEST

Kedves Listatársak,

frissítettem a BUDAPESTI POLGÁRI ANYAKÖNYVEK - HÁZASSÁGOK: adatbázist. Jelenleg az adatbázis 217.414 házasság adatait tartalmazza, ami 1.304.484 nevet jelent:

http://www.hatvany-online.net/Compgen/default.aspx?p=Compgen <http://www.hatvany-online.net/Compgen/default.aspx?p=Compgen&mix=1&six=2> &mix=1&six=2.

Bocsor Lacinak (l.bocsor at gmx.de) nagy szüksége lenne még egy pár adatfeldolgozóra, hogy minél hamarabb elérjük a másfél millió nevet.

Azok a Listatársakat, akik az utóbbi időben adatkiigazításokra hívták fel a figyelmemet, arra kérem, hogy egy két napot legyenek türelemmel, ameddig a kiigazításokat végrehajtom. Erről mindenkit értesítek.

Kérem jegyezzétek meg: szeptemberben a MACSE közgyűlésén, hivatalosan is publikussá válik a MACSE honlapja (www.macse.org). Ettől kezdve az általam fejlesztett és a Listatársak adatfeldolgozásával létrehozott adatbázisok lekerülnek az én weboldalomról (www.hatvany-online.net) és átkerülnek a MACSE honlapjára.

Üdv,

Csaba