[Csaladtortenet 2] Családfa-vicc

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2011. Dec. 1., Cs, 22:19:32 CET

Bár ez egy régi vicc, Kedves Tamás,

OCR-al átírtam, bár majdnem annyit kellett javítani, mintha legépeltem
volna!:-)

*_Tisztelt Területi Egyeztető Bizottság!_*

Azzal a kéréssel fordulok a t. Területi Egyeztető Bizottsághoz, hogy
családi pótlék ügyemben állást foglalni szíveskedjenek.

1962-ben nősültem. Özvegyasszonyt vettem feleségül, kinek volt egy
felnőtt leánya. Apám gyakran ellátogatott hozzánk, aminek az lett a
vége, hogy, hogy feleségül vette mostoha leányomat.

Ezekután természetesen mostohaleányom lett a mostoha anyám, az apám
pedig a vejem. Apám feleségének, illetőleg a mostohaleányomnak, aki
egyben az anyám, született egy fia, kinek ezek szerint a mostohatestvére
vagyok, mivel mostohaleányom anyjának vagyok a férje//és így a feleségem
lett a nagyanyám.

Időközben azonban a feleségemnek is született egy gyermeke, aki apámnak
a sógóra lett, nekem pedig a nagybátyám egyszemélyben, mert ha a
mostohaanyám testvére a fiam, akkor magamnak az öregapja vagyok.

Kérem megítélni jár-e családi pótlék a gyermekemnek, illetőleg a
nagybátyámnak?

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com