[Csaladtortenet 2] braziliai kutatások

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2011. Dec. 5., H, 06:36:05 CET

Kedves Kutatótársak, Laci,

brazíliai kutatás nem könnyű! Nekem van három kutató 'ismerősöm' ott, de
csak azért, mert ők indítványozták a kutatást (elsősorban magyar
útlevélért). Mindegyik dolgozik még, tehát kimondottan kutatásra
édes-kevés idejük van. (Egyik még beszél is magyarul, bár írni/olvasni
nem tud. Egy másik meg még angolul sem!:-( )

Mindemellett már megpróbáltam felvenni a kapcsolatot ottani
csoportokkal, kutatókkal, ami - eddig - mindig kudarcba fulladt. Tényleg
megváltás lesz, ha LDS (mormonok) 'kirukkolnak' ... ha!;-)

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com