[Csaladtortenet 2] Keresztelés

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Dec. 6., K, 11:21:58 CET

Kedves Levelezőtársak! Találkozott-e valaki olyan esettel, hogy katolikus vallású gyermeket nem katolikus templomban / reformátusban vagy evangelikusban/  kereszteltek, s ezért ő ezen vallások anyakönyvében szerepel?Egyik 1828-ban Vas megyében született ősapám bejegyzését sehol sem találom. A házasságlevelében szerepel a születési helye és éve, de kihúzták a szülei nevét / a mennyasszonyét is/.Ennek hiányában nem tudom tovább épiteni a családfát.Fordított esettel többször találkoztam, mikor református, vagy evangelikus gyermeket katolikus pap keresztelt. Másik kérdésem Ti is találkoztattak-e azzal, hogy a mikrofilmen szereplő keresztelés nem szerepel a mormonok listáján?Már minden variációt kipróbáltam , de egy házaspár két gyermekét nem találom a listán.Köszönök minden segítségetÜdv. A Éva