[Csaladtortenet 2] ősfa- hölgyeknek családfás ajándékötletek :-)

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2011. Dec. 6., K, 12:45:58 CET

Kedves Listaolvasók!

Így Karácsony előtt ajándékötletnek a következő saját készítésű, modern családfákat találtam, hátha valakit megihlet:
http://craftysisters-nc.blogspot.com/2010/06/my-family-tree-shadow-box.html
http://www.etsy.com/listing/84866636/personalized-family-tree-embroidered?ref=pr_shop
http://www.marthastewart.com/271023/photo-family-tree
http://www.marthastewart.com/how-to/giving-tree-family-tree#slide_0