[Csaladtortenet 2] Keresztelés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 6., K, 14:16:25 CET

Kedves Éva,

a mormonok listája nem teljes, folyamatosan bővül, így rengeteg dolog
(bejegyzés) hiányzik még róla, akár egy adott település esetében is.
Továbbá, mivel keresztelési adatokat tartalmaz csak, csupán támponként
célszerű kezelni, és saját magad a mikrofilmen ellenőrizni az ott írt
adatokat is - különösen, hogy nem tartalmazza a születés dátumát, amit
kb. a XIX. sz. közepétől külön feljegyeztek a kereszteléseknél, a
keresztszülőket, egyéb utalásokat, ami segíthet a családfa
továbbépítésében.
Ha egyszer tesznek fel képeket is a bejegyzések mellé, nyilván
könnyebb lesz, de addig... és mint egyszer írtam már: ne legyünk
telhetetlenek, örüljünk, hogy már ezzel is sokat segítenek!

Üdv:
Krisztián