[Csaladtortenet 2] Lemaradt keresztelés

Varga Sandor hotech at freemail.hu
2011. Dec. 6., K, 17:44:31 CET

Kedves Adorján Éva! >Ti is találkoztattak-e azzal, hogy a mikrofilmen szereplő keresztelés nem szerepel a mormonok listáján?>Már minden variációt kipróbáltam , de egy házaspár két gyermekét nem találom a listán.Köszönök minden>segítséget Üdv. A Éva A mormonok listájáról lemaradt az ükapám két fia is. Az egyik hamar meghalt, a másik a dédapám.Az anyakönyvet tanulmányozva rájöttem, hogy szerencsétlenségemre mind a két születést az anyakönyvutolsó sora alá a lap szélére jegyezték be, ezeket a bejegyzéseket viszont a mormonok nem vették figyelembe. Üdvözlettel:Varga Sándor