[Csaladtortenet 2] Re : mormon filmek

Agnes Belik agi_belik at yahoo.fr
2011. Dec. 7., Sze, 15:03:41 CET

Kedves József!

Nekem volt szerencsém 2 hónappal ezelőtt rendelni egy filmet és meg is érkezett, így ismerem az eljárást
https://www.familysearch.org/films/
ezen a lapon lehet a rendelést megtenni (regisztrációt igényel).
előtte meg kell nézni melyik filmeről van szó, itt azt kérik.
hitelkártyával lehet fizetni, az ár az én esetemben 1200 körül volt és egy filmet jelentett (nem tudom hogy mennyiben változik ez)