[Csaladtortenet 2] mormon filmek pénzért

Bélik Ágnes agi_belik at yahoo.fr
2011. Dec. 7., Sze, 18:05:36 CET

hát idén szeptemberig bp-en is...
szerintem debrecent is ugyanúgy érinti a dolog, mert központilag lett
leállítva a régi metódus.
most már a mormonok ott helyben nem tudnak rendelni csak maga a kutató. sőt
egy darabig semmi se volt, mert ők már nem rendelhettek viszont nem tudták
megmondani hogy hogyan lehet máshogyan (az egész felelőse ugyanis nem tud se
angolul se németül), amit találtam aztán azt magam túrtam ki, de valóban az
a végső módszer és kipróbált.
Ági