[Csaladtortenet 2] Gschwandtner

Mézes Ádám manofwar at citromail.hu
2011. Dec. 8., Cs, 18:01:46 CET

 Kedves LisTagok,
sikerült rálelnem Tangelmayer ükapám születési anyakönyvére a bélaházi anyakönyvekben. Azonban itt elakadtam, mind szépapám,mind a testvére a Pálffy család uradalmi erdészei voltak (Bélaháza, Alsódiós), azonban nem szolgálati helyükön házasodtak. Egy testvérpárt vettek feleségül a Gschwandtner családból (nem tudni mikor,mert házassági bejegyzéseket nem találtam meg). Amennyiben valaki a Felvidéken Gschwandtner vagy Tangelmayer nevekbe ütközik,kérem jelezze!
Én is igyekszem segíteni amiben tudok.
Ádám