[Csaladtortenet 2] Csasztensis

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 8., Cs, 19:43:48 CET

remélem, latinosaink segítenek majd igazán,
de nem biztos, hogy Červený Kameň-ben van ez a parókia.

a vizitációkat ugyanis akár többszáz km-re fekvő parókiából küldött
egyházfiak is végezhették - őseim földjén (Észak-Morvaország)
találkoztam olyan anyakönyvi bejegyzéssel, hogy a vizitációt
MAGYARORSZÁGI egyházfi végezte.

Üdv:
Krisztián