[Csaladtortenet 2] Helységnevek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 9., P, 20:42:52 CET

korrigálok is Szűcs István jogos észrevételére - Besztercebánya a Neusohl,
valamit benéztem... :(

K.

--
keresett nevek: Sko(u)mal; Hausner (Enzersdorf/Thale - Ausztria);
Weindlmayer (Ausztria, Budapest); Swoboda (*Bécs*, Budapest); Pintér

esetleges közös ősök miatt: Szamosfalvi (eredetileg Sko[u]mal) oo Edelényi