[Csaladtortenet 2] Kis-Somló Felsőbüki Nagy Károly

Körtvélyessy Gyula k.gyula at chello.hu
2011. Dec. 12., H, 06:28:29 CET

Kedves Levelező Társak!
Felsőbüki Nagy Károly 1887 augusztusa körül halt meg Kis-Somlón és ugyanott
temették nagy részvét közt, írta a Vasárnap Újság azévi 35. száma. Sehol sem
találom ezt a községet a mai térképeken, de az ELTE 1910-es Lazarus térképén
sem
http://lazarus.elte.hu/hun/digkonyv/topo/3felmeres.htm
Veszprém megyében kerestem, mert a családnak ez az ága ott élt, a gyermekei
Siófokon, Berhidán és Veszprémben lettek keresztelve.
Köszönöm az ötleteket arra, hogy melyik községben jegyezhették be a
halálesetet. Bízom ugyanis abban, hogy a halotti bejegyzésben megtalálom a
szüleit és kapcsolni tudom őt és népes leszármazottait a Felsőbüki Nagy
családfámhoz:
http://familytrees.genopro.com/373407Kortvelyessy/Felsobuki-Nagy-csalad/defa
ult.htm
Köszönettel: