[Csaladtortenet 2] Re.: Kis-Somló.....

Körtvélyessy Gyula k.gyula at chello.hu
2011. Dec. 12., H, 16:23:14 CET

Kedves Lista,
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az információt. Engem az zavart meg, hogy
a (Nagy-)Somló Veszprém megyében van - a mai térképen - és mellette vannak
Somló.... nevű községek. Arra már nem figyeltem, hogy kissé odébb megy a
megyehatár és aztán jön Kis-Soml(y)ó, már Vas megyében.
Külön köszönöm Richárd atyának a - külön nekem küldött - részletes levelét.
Ő azt is tudta, hogy a kissomlóiakat Egyházashetyén anyakönyvezték és mivel
most nála az anyakönyv, meg is nézte nekem (de sajnos nem találta meg...)
Sőt megnézte a sitkei anyakönyvet is, hiszen az egy fő Felsőbüki falu volt,
mivel azok is nála vannak (de sajnos ott sem volt). Ez is mutatja, hogy
Richárd atya milyen hihetetlenül nagy területet lát el (és hogy mégis időt
szakított nekem megnézni két anyakönyvet is :) :)
Üdvözlettel
Gyula

KÖRTVÉLYESSY, Gyula, PhD
gyula at kortvelyessy.hu