[Csaladtortenet 2] Gudenus adattar

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 12., H, 22:19:09 CET

Kedves Listalakók,

további információ az adattárrakkal kapcsolatosan Gudenus Jánostól:
"én csak a Magyar Családtörténeti Adattárat bővítettem, illetve a főnemesi
könyvem alapján készült Magyar Főnemesek Genealógiájához szolgáltattam
adatokat 2007. június 30-ig. Azt követően múzeumon belül más beosztásban
kerültem.
Az adattárakat egyedül Nagy Csaba bővíti"

üdv:
Krisztián