[Csaladtortenet 2] Aláírás megtagadás

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2011. Dec. 13., K, 19:37:20 CET

Én is találkoztam ilyennel: "A feleség vallási meggyőződésére hivatkozva megtagadta az aláíírást" (r.k.)Arra gondolok, hogy amikor bevezették a polgári anyakönyvezést, melynek az egyház keményen ellene volt, kényszerből elmentek ugyan a polgári anyakönyvvezetőhöz is (a templomi mellett), hogy államilag is törvényes legyen a házasság, de ellene való tiltakozásként az anyakönyvet nem írták alá.NJ