[Csaladtortenet 2] ükök keresése Oprendek-Makara

Ádám Jánosné adamkata at citromail.hu
2011. Dec. 17., Szo, 14:30:14 CET

 Kedves Mindenki!

Én néhány hónapja iratkoztam fel a levelezőlistára. Érdeklődéssel figyelek, és próbálok okosodni. Őseim közül ükszüleim halálozását keresem hosszú ideje.
Oprendek József kerékgyártó sz:Sajószentpéter 1846.XI.14.
Makara Zsuzsanna sz: Szikszó 1849. II. 16.
házasodtak: Szikszó 1868.XI.23.
Gyermekeik születtek: Anna sz: Felsőzsolca 1876. X.27. házasodott Tiszafüred 1895.IX.23. Szalagyi János szabóval
                                                Abádszalók 1869. XI.4.
                                  István Géza sz: Hajdúszoboszló 1880. XII. 27. /többet nem tudok róla/
                                  József sz: Balmazújváros V. 11. /többet nem tudok róla/
A mormonok védelmében!!!!,  ha nincs ez a program sose tudom meg, hogy dédanyámnak még volt két testvére. Természetesen a levéltárban leellenőriztem, a programban közölteket.
Kérem, aki Borsodban, Abaúj Torna, Jász-Nagykun-Szolnok megyében kutat jelezze, ha a jelzett nevekre bukkanna. Én most Borsodban vagyok, a települések felén túl vagyok, de senki-semmi. Mindenkinek mindenből a legszebbet, a legjobbat és legnagyobbat kívánom az újévre.   Üdv: Ádám Kata