[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2587] Keresem

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2011. Dec. 17., Szo, 20:23:59 CET

Kedves Joska, Elemer, Jeno, Imre, Janos es Kati!

Sajnos nem talaltam a dedanyam halotti bejegyzeset a feltett listan. Egyenkent vegigneztem a halotti konyveket.
Ha netan valakinek a szeme megakad ezen a neven, kerem jelezze, koszonet erte elore is.
Major Nandorne sz. Korkovanyi(vagy Karkovany[i]Goda) Gizela Bácsa-n szuletett.+apr 25, 1938
Talan Bácsán beirtak a szuletesenel. Nem lattam az eredeti anyakonyvet, igy nem tudom.
Mindannyiotoknak koszonom az éves segitsegeteket.
Udv. Marcsi2

Kedves Joska, Elemer, Jeno es Imre!
Mindannyiotoknak koszonom szepen a gyors segitseget.
Keresem a dednagymamam elhalalozasi helyet. Az idot feljegyeztek, de a helyet nem. A csalad ugy emlekszik, hogy a ket hely kozul az egyiknel halhatott el a dedi, mivel a nagymamam ott tartozkodott abban az idoben, es akkor mar vele eltegy fedel alatt. Ezt szeretnem kikutatni. Mivel Gyorszemeren is eltek azert gondolom, hogy inkabb Ronafo ami Mosonszolnok lehetett abban az idoben.
Este megnezem, hogy letezik-e adat a halalesetrol ebben az idoben a dedanyamrol.
Koszonom megegyszer a kedvessegeteket.

Mindannyiotoknak Kellemes Hanukkah-t, Karacsonyt, Bekes Uj Evet kivanok sok szeretettel. Marcsi.

Kedves Marcsi!

A Moson vármegyei Rónafőt (ma Újrónafő) Mosonszolnok )akkor Szolnok)
határából szakították ki, így ott keresném. A mormonoknák Moson vm.
Szolnok néven található meg az anyakönyv.

Szepesi Irme

Kedves Marcsi !

Ezt Keresed  ?
   Rónafő   http://hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3naf%C5%91

   Újrónafő  http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Ajr%C3%B3naf%C5%91

   Kerekharaszt  :   http://webcache.googleusercontent.com/search?hl=hu&gbv=2&gs_sm=s&gs_upl=3555l9143l0l11727l6l6l0l2l2l0l351l1082l0.1.2.1l4l0&q=cache:UekT_0b3qdAJ:http://www.kerekharaszt.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=59+kerekharaszt&ct=clnk

Üdv.: Kratky Jenő