[Csaladtortenet 2] Mormon honlap

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 18., V, 20:52:02 CET

Kedves Sándor!
Ezt én is tapasztaltam a gyászjelentéseknél.
A megoldás: átmenni egy másik filmre, majd egy idő mulva vissz az bosszantóra, de egy másik kockára.
A legjobb, ha ilyan esetbern több filmet kutatsz egyszerre.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -