[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2607] noormális??!

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2011. Dec. 18., V, 22:06:52 CET

Kedves Gyuri!Azt mondod akkor, hogy az egésznek az a nyitja, hogy késett a bürokrácia? De nem lehet, mert  május 6-án néhaiként jegyezték Palkovits Rozáliát, és tulajdonképpen hivatalosan csak másfél hónappal rá halt meg. Június 21-én. Másfél hónappal előtte nem tudhatta a jegyző, hogy meg fog halni. Vagy ekkora elmaradásban lehetett a bejegyzéseivel, hogy amikor már bejegyezte, tudta, hogy meghalt?NJ