[Csaladtortenet 2] keresztelés

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Dec. 19., H, 17:46:07 CET

Kedves Edit és Ili! Köszönöm a további kutatásra is inspiráló információitokat . Ugy gondolom az előző évszázadok születési bejegyzéseinél hajlamosak vagyunk a mai viszonyoknak megfelelően gondolkodni. Elsőre nem gondolni arra, hogy a születés  és a keresztelés helye el is térhetett egymástól, esetleg más vallás templomában történhetett a keresztelés. Ükapámnak, aki a házasságlevele szerint 1828-ban született, születési helye ismert, szüleinek neve azonban hiányzik. Megtaláltam a halotti bejegyzést is, de itt csak az apa neve van feljegyezve, az anyjáé nem.Az apa nevén több személyt is találtam a környező telelepüléseken, a születés helyén egyet sem. Itt akadt el a családfám pont azon az ágon, ahonnan a nevemet kaptam. Nagyon kellemes ünnepeket kivánok! Üdvözlettel Adorján Éva