[Csaladtortenet 2] 1.) szoborlap 2.) Pozsony és a mormonok

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2011. Dec. 20., K, 15:36:11 CET

Kedves Társak!

A Magyar Narancs cikke nyomán szíves figyelmetekbe ajánlom a
http://www.szoborlap.hu/ oldalt. Nincs szoros összefüggésben a
családkutatással, de sok érdekesség található  rajta, és esetleg
helytörténész társaink tovább gazdagíthatják az anyagot. Érdemes megnézni.

Más: a mormonok által feltett "szlovákiai" anyakönyvek között a pozsonyi
zsidó anyakönyveknél következetesen kiírja a rendszer, hogy a kép nem
elérhető. Rákérdeztem a mormonoknál, hogy miért nem lehet ezeket az
anyakönyveket megszemlélni, Mack nővér lakonikus válasza kb. ez volt: csak.
Tényleg nem értem: ha felteszik, miért nem látható, ha nem kutatható, akkor
minek listázzák.  Ha netán valaki még idejében letöltötte ezeket, kérem
szíves jelzését. Kérem, azt is jelezzétek, ha más városok, egyházak esetében
is hasonló probléma adódik. Nem hagyom annyiban a dolgot, írok Mack nővér
feletteseinek is.

Üdv. Hirschler András