[Csaladtortenet 2] karácsonyi jókívánságok

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2011. Dec. 20., K, 21:57:19 CET

Az M1 és M2 egy müsort közvetít ilyenkor. Valahogyan mindenképpen követni
fogjuk az élő közvetítést. Ha otthon leszünk, akkor TV elött, ha nem akkor
DVD felvétellel. Csak azt nem tudom, honnan ismerjük meg a magyarokat majd,
de különösen egy családkutatót, gondolom értünk fogsz ott imádkozni.
Köszönjük.
Vezér Ágnes