[Csaladtortenet 2] pozsony és a mormonok

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2011. Dec. 21., Sze, 14:12:08 CET

Kedves Istvan!
Nekem se jon be az oldal, amit a mormonok feltettek, ahogy Andras irja! Az igaz, en is a szekembol kutatok!!!! Viszont, ha a mormonok felteszik az internet oldalra a kutatas lehetoseget, es ezeken belul a feltett oldalak nem jelennek meg, nem azt jelenti, hogy valaki a  "politikai vagy rasszista vélemények kerülnének előtérbe!!!!" gondolattal adja ezt kozze! Szerintem ez messze all Andrastol! (Ez az en velemenyem). Csupan felhivja a figyelmet, hogy hibak vannak, es ezt jelezni kell, mert meg a mormonoknal sem mindenki tud ra valaszolni a miertjere.
Udv. Marcsi2.