AW: [Csaladtortenet 2] Karácsony Lucifer

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 22., Cs, 17:33:25 CET

Kedves Gyuri!

Egyet értek Veled.
A modern "közgazdaság" és piac urai leallacsonyítják az embereket fogyasztóvá.
Ezért is megy a hadjárat a házasság ellen. Egy családban elég egy mosó-/mosogatógép, de ha szétverik, akkor már kettő kell: mindkét félnek egy. Ez pedig jobb a forgalomuknak.
Szerintem ez is egy feladata a családkutatóknak: összehozni a családokat, a közös gyökérből származókat.

Sajnos felfordul a gyomrom a sok izléstelenül kivilágított háztól, plasztik-mikulástól.
Nálunk több ilyen is van: vetekednek az izléstelenségben, csak mutogatják, hogy "nekünk erre is van pénzünk". Persze lehet, hogy nincs is, de "mutatni, azt kell".
Nálunk valószínűleg elmarad az ajándékozás. Azt mindig meg lehet tenni, ha az ember valami olyant lát, emiről tudja, hogy az a másiknak örömet okoz. És nem is a felturbózott karácsony-előtti áron.

Boldog, családi körbeni Karácsonyt kívánva

István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -