Nagyrákói Féja család

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 26., H, 16:49:59 CET

Kedves Listatársak!
TKutatjha-e valaki a Féja családot, vagy tud-e valakiről aki kutatja.
Ugyanis a multszázadi kutatások és Szluha szerint ők is a Rakovszky családból származnak.
Egy darabig ők is Rakovszky-nak (akarták) nevezni magukat, de el lettek tiltva ezen név használatától, mert ssokan nem ismerték a valódi leszármazást.

Most, hogy a mormonok egyre több adatot tesznek fel a netre, az eddigi családfa-oldalt felosztottam többre, mert így az új adatokat könnyebben tudom beépíteni.
Viszont akkor már logokus, hogy a Féja-család családfáját is bevegyem, mert a végén kisül, hogy egy "Rakovszky"-ként bejegyzett személy tulajdonképpen Féja.

Sajnos sem a NagyIván, sem a Kempelen, sem Szluha nem közöl egy Féja családfát, csak említéseket tesznek. Így kicsit meg vagyok lőve.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -