[Csaladtortenet 2] Idegen-nyelvü lista

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2011. Dec. 29., Cs, 13:02:16 CET

Kedves  Istvan, Levlistasok!

En csak szerenyen ismerem az angol nyelvet, de tudok segiteni a forditasban, Keves Portugal nyelvismerettel, de talan a ferjem segitseget kerhetem. Cseh nyelvre, esetleg lenne lehetoseg az unokatesom segitsegevel, (en kozvetitenem). A technicai kivitelezest masoknak kell megoldani.
Jo otlet lenne, csak lenne -e kitarto munka parhuzamosan?

Udv. Marcsi2.